e-posta

trendpinari@gmail.com

26 Eylül 2010 Pazar

Türk Tasarımcılardan 2010-2011 Kış Modası

Önce dedim ki her tasarımcıdan birer fotoğraf koyup yorum yapayım, birer tane seçmek ne mümkün.. Tasarımcılarımız gerçekten sıkı çalışıyor ve birbirinden farklı kombinler yapıyor, bizim de beğenmemek gibi bir şansımız kalmıyor..

İstanbul Fashion Week gerçekten Türk Modası ve Türk Tasarımcıları için büyük bir olay.. Yurtdışındaki moda başkentleri ve tasarımcılarla yarışır hale geldik..

Ben de birer tasarım seçmek mümkün olmadığından bazı tasarımcılara torpil geçtim.. Koleksiyonlardaki farklı kesimleri seçtim..

En çok hangi tasarımcıyı beğendiğimi mi merak ediyorsunuz? Renkler benim için önemli olduğundan ve günlük hayatta rahatça kullanabileceğim parçalar tasarladığından ve ve ve en önemlisi siyah ağırlıklı IFW'ye renk kattığından dolayı bu sezon en beğendiğim Türk Tasarımcı "Mehtap Elaidi" oldu..

Şimdi yorum yapmadan sizler için hazırladığım görsel şöleni yayınlıyorum.. Keyfini çıkarın..

ARGANDE



ARZU KAPROL



BNG




EZRA+TUBA






GÜNSELİ TÜRKAY






HATİCE GÖKÇE




LUG VON SIGA



MEHTAP ELAİDİ








MÜGE ERSİN




ÖZGÜR MASUR





ÖZLEM KAYA



SİMAY BÜLBÜL



ZEYNEP ERDOĞAN





ZEYNEP TOSUN



Hiç yorum yok: