e-posta

trendpinari@gmail.com

24 Eylül 2010 Cuma

FNO İstanbul'un En Beğendiğim Stili..

Biliyorum çok yazıldı çizildi ama hakkını vermek lazım FNO İstanbul Türkiye için çok farklı, yenilikçi ve harika bir deneyimdi.. Hatta editörlerin FNO New York'la karşılaştırabilecekleri güzellikteydi.. Ben kendi açımdan son noktayı koymak istiyorum.. Ben de takip ettim, fotoğraflara baktım (yani bilirsiniz çok yorgunum :)) ve gecenin en güzel en farklı stilini seçtim sizin için.. Yalnız beni hayal kırıklığına uğratan bir şeyi de söylemek istiyorum.. FNO Tşörtleriyle güzel bir kombin seçip yayınlamak isterdim ama tşörtle gördüğüm insanlar iki elin parmaklarını geçmiyordu..

Şimdi gelelim gecenin en güzel stiline.. Kendisi de bir blogger olan Deniz Berdan ve kombini.. DB JUNK ismiyle bloglarda da çığır açtı, modada olduğu gibi.. Gerçekten çok profesyonel bir blog.. Konu olarak seçtikleri, giyip çektirdikleriyle eminim bütün bloggerların kıskandığı bir isim Deniz Berdan.. İsterseniz linke bir göz atın, siz de bana hak vereceksiniz.. Ben daha yeniyim ama DB JUNK'ı izlerken daha yolun çok başında olduğumu, ve yolun da çok uzun olduğunu hatırlatıyorum kendime.. Ailecek kamera karşısındalar ve bizleri eğlendirirken, kendileri de çok eğleniyorlar..



Ben şahsen FNO fotoğraflarında böyle cesur, şık ama eğlenceli, profesyonelce kombinlenmiş fakat içinde de çok rahat hissedebileceğiniz farklı bir kombin görmedim..

Siyah küçük elbise çok farklı ve eğlenceli.. Ojeler yaza veda ettiğimiz şu günlerde bile hit.. Kolye hem çok modern hem de ojelere göz kırpıyor.. Bootilerdeki leopar modada yerini kimseye bırakmamaya kararlı.. Hem böyle bir gece için çok uygunlar hem de Deniz Berdan'ın rahat duruşu bu tip kombinleri günlük hayatımızda da cesurca kullanabileceğimizi fısıldıyor..

Benim FNO Kraliçem Deniz BERDAN-DB JUNK..

Hiç yorum yok: