e-posta

trendpinari@gmail.com

23 Eylül 2010 Perşembe

Siyah-Beyaz..

BEN SİYAHIM. BEN BEYAZIM.
BEN HAYALİM. BEN GERÇEĞİM.
BEN SORUYUM. BEN CEVABIM.
BEN GÜNDÜZÜM. BEN GECEYİM.
BUGÜN EVETİM. YARIN MI?
BELKİ. BEN NEYSEM OYUM.

İşte siyah-beyaz'ın muhteşem uyumu, zıtlığı ve nötrlüğü.. Academia.. Yepyeni bir marka ama sadece Beymen'lerde bulabileceğiniz, genç, dinamik, bazen basic, bazen çok şık, sezonun moda kesimlerini siyah ve beyazla yorumlayan bir marka..

Bazen günlerinizi hatta aylarınızı harcar, bir şeyler üretirsiniz.. Fakat moda dünyası öyle nankördür ki tanıtımınızdaki yanlış bir kelime veya çekimlerinizdeki küçük bir hata başa dönmenize neden olabilir.. Ben Academia'yı lookbook'u elime geçtiği gün çok sevdim.. Yukarıda okuduğunuz satırlar markanın kendi tanıtımı.. Aşağıda göreceğiniz resimler de Koray Birand'ın objektifinden Academia'nın lookbook'u..
















































































Hiç yorum yok: