e-posta

trendpinari@gmail.com

31 Ocak 2011 Pazartesi

Vitrindeyiz Stili ve Gardrobu..

Merhabaaa,

En sevdiğim bloggerların stillerini ve gardroplarını kurcalamaya devam, bugünkü konuğum; Vitrindeyiz! Esprili yazıları harika! Çok geziyor, çok görüyor ve moda felaketlerine tokatı yapıştırıyor! Resimlerine ve tarzına bayıldımmm! Tam da burada anlattığım gibi tarzları karıştırarak kendisini ifade ediyor! Çok farklı şeyler bulabiliyorsunuz blogunda, bence hemen bi göz atın! Ayrıca ne olduğunu bilmediğiniz bir sürü terimi de öğrenebilirsiniz, moda sözlüğü gibi! Lafı çok uzatmayayım, cevaplara geçelim:




1) Giysilerimi en çok kullandığım kıyafetlere göre düzenlerim. Denim gömlekler ve khakiler her zaman ilk askıdadır. Bunun dışında, kıyafetlerimi kategorilerine göre ayırırım; t-shirt’ler bir yerde, gömlekler bir yerde gibi düzenliyorum.
2) Hiç giymememe rağmen dolabımda hala takım elibise  bulunur  arada bir düğünlerde lazım olur.

3) Karakterimi en iyi tanımlayan giysi Casual giyim çünkü rahat olmayı seviyorum.

4) Giyim konusunda beni en çok etkileyen insan(lar) Gerçeği söylemek gerekirse giyim konusunda etkileyen hero’larım yok Sanırım terazi megolamanlığım olabilir.

5) Eğer birinin gardırobundan bir şey aşıracak olsaydım bu Leather ceket ya da Dockers K1, K1 (limitli sayıda üretiliyor) olurdu.
6) Alışveriş yapmayı en sevdiğim mağaza, Gola, Tkmaxx, Uniqlo, Dockers, Levis, Castro, Ben Sherman. Çünkü Ürünlerine bayılıyorum.

7) Hayat boyu tek bir tasarımcının giysilerini giyseydim eğer bu Mr Ford yani Tom Ford olurdu, çünkü Vucudu ikinci bir deri gibi saran tarzına bayılıyorum.

8) Benim stilim nev-i sahsına münhasır’dır. Eğer sevdiysem moda ya da trend olması önemli değil giyerim.

9) Alışveriş stilim ise marka takıntım yoktur. No name ürünü seversem alırım!

10) İşlediğim en büyük moda suçu; şu ana kadar bir sabıkam olmadı. Olacağını hiç sanmıyorum.

11) Lisedeyken giyim tarzım; Moda manyağı durumundaydıım. Barbour mont, Timberland bot, benetton kazak ve Levis 501 eee bizim zamanımızda bunlar vardı :)
12) Giyinirken sabah 6.45’te kalkan biri olarak sadece telefonumun alarmı ile giyinebilirim. Outfit’im bir gece önceden bellidir zaten.

13) Bana göre stil kendini kıyafetlerle ifade etme gücüdür. Eğer yumurta burun bir ayakkabı giyen birini görürsem, etiket bellidir demektir.
14) Kat kat giyinmeyi severim; t-shirt üstüne gömlek onun üstüne hırka ve muhakkak arabamda yedek kıyafet ve ayakkabı vardır.

15) Çantamda mutlaka parfüm, Moleskine ve BB şarjım bulunur.
16) Akşam çıkarken; eğer organizasyon önemli ise bir hafta önce den ne giyeceğimi düşünmeye başlarım. Bunun dışında bir parti ya da konserse denim kurtarır.. ama iyi bir yerde yemek ise khaki pantolon ve ceket yardımımdadır.

17) Dünyanın top trendi de olsa asla Kilt giymem: İskoçyalılar üstüne alınmasın.

18) Siyah benim için Kurtarıcı renktir.
19) Beyaz benim için Çok severim ama akşamın sonunda üzerindeki lekeler beni delirtir.

20) Renkler benim için çok önemlidir. Renkleri doğru kullanarak vezir, hatalı kullanarak rezil de olabilirsiniz. Önemli olan; sıcak, soguk ve dogal renkleri birbiri ile karıştırarak kullanmak.

Hiç yorum yok: