e-posta

trendpinari@gmail.com

2 Ocak 2011 Pazar

2011'in En Trendy Ojeleri!

Zaman çok hızlı geçip, her şeyi öyle hızlı değiştiriyor ki.. Kırmızı oje sürmenin frapan kaçtığı bir döneme bile şahit olmuştuk.. Şimdilerde ise adını bile bilmediğimiz renkleri tırnaklarımızda taşıyoruz.. Bu farklılıktan şikayetçi olduğum düşünülmesin.. Çok da severek takip ediyorum oje trendlerini.. Bu sezon çok farklı renklerin trend olduğundan bahsetmiştim.. İşte şimdi de size 2011'in en trendy 3 ojesini açıklıyorum.. Yaz kış kullanabileceğiniz bu renklerle kıyafetlerinize, makyajınıza hareket katabilir, ayrıca ince fırçalar alarak tırnaklarınızı bir tuvale dönüştürebilirsiniz..

1) King Kong by NARS

NARS Vintage oje koleksiyonuyla çok konuşuldu ve farklı renkleriyle bu sezona damga vurdu.. Koleksiyonun en çok beğenilen ve yılın trendleriyle en uyumlu ojesi King Kong!



2)Pretty Edgy by ESSIE

Essie renkler ve kalite bakımından çok iyi.. Fakat şişe tasarımını yenileyip, çağa ayak uydurması gerektiğini düşünüyorum.. Markanın 2011 için hazırladığı en iyi renk Pretty Edgy..



3) Riva by CHANEL

Chanel farklı renkler konusundaki başarısına bir yenisini daha ekledi.. Bu yazın en çok kullanılan ojesi bence Riva.. Çok beğendiğimden torpil geçtim, reklam fotoğrafını da paylaşıyorum.. Bikini seçimi yaparken bu ojeyi ve bronz teninize nasıl yakışacağını düşünün..



1 yorum:

Guz dedi ki...

son chanel oje harika :) unutuyorum almayi off :(