e-posta

trendpinari@gmail.com

13 Ocak 2011 Perşembe

Katharine Hepburn Gibi Giyinmek..

Başlığa bakınca Katharine Hepburn stili için neleri nasıl kombinlemek gerekir gibi bir şeyler yazdığımı düşünmüş olabilirsiniz, ama işin aslı aldığım bir kadife kumaş için model arıyordum.. Sonra aşağıdaki yeşil kadifeli elbiseyi gördüm.. Modelin de Hepburn'den esinlenerek hazırlanmış olduğunu düşündüm.. İz sürmeye devam ettim ve sonunda kendimi Maison de Piem de buldum. Sloganları çok hoş: Designed Overnight in London, Handcraft in Europe.. Londra'da bir gecede tasarlandı, Avrupa'da üretildi.. Hem de elyapımı.. Koleksiyona göz atayım dediğimde karşıma Katharine Hepburn Collection çıktı.. Renkli ve çağdaş Hepburn kostümleri çok eğlenceli.. Ben çok beğendim siz de haberdar olun istedim..








Hiç yorum yok: