e-posta

trendpinari@gmail.com

1 Şubat 2011 Salı

Stil Direktörü/Eda Suner Stili ve Gardrobu

Bu sabah çok güzel başladı günüm.. Yine en sevdiğim bloggerlardan biri olan Edi'den mailim geldi.. Bugün onun stilini ve gardrobunu okuyacaksınız.. Ama önce biraz ondan bahsetmek istiyorum..



Eda Suner Stil Direktörü ve Stil Pazarı bloglarının sahibi.. Takip ettiğim en eğlenceli blog diyebilirim.. Ben sürekli yorgun, uykulu ve üşengeçken o nasıl bu kadar geziyor eğleniyor hayret ediyorum.. Ama onu okurken sanki ben de yanındaymışım gibi mutlu oluyorum.. Fotoğrafları çok eğlenceli.. Headerından başlayabilirsiniz bunu anlamaya ;) Ve blog dünyasında gördüğüm en güzel bacaklara sahip! Sürekli bir değişim içinde.. Modifiyede de çok başarılı.. Basic kıyafetlerinizi ve düz ayakkabılarınızı ondan aldığınız fikirlerle yepyeni ayrıca çok da şık bir görünüme kavuşturabilir veya Stil Pazarı'ndaki cicilerle kombinlerinize çok güzel parçalar ekleyebilirsiniz! Çok mu uzattım? Aslında bütün bir gün yazabilirim, ama siz cevapları merak ediyorsunuz :)) Hadi o zaman!




1) Giysilerimi türlerine ve tonlarına göre düzenliyorum.

2) Hiç giymememe rağmen dolabımda bazı giyecekler bulunmaktadır. Bunun nedeni beğenmediğimden değil hediye alacak zamanım olmayınca durumu kurtarmak içindir.

3) Karakterimi en iyi tanımlayan giysi tayt ve temalı karakterli, renkli şeyler. Çünkü 32 yaşında asla büyümeyen bir ruha sahibim .)

4) Giyim konusunda beni en çok etkileyen insan(lar) sadece annem! İdolüm... Zaman, mekan, moda, zart zurt takmadan kendi olan kadın!!!

5) Eğer birinin gardırobundan bir şey aşıracak olsaydım bu HELLO KITTY’li ne varsa o olurdu .)



6) Alışveriş yapmayı en sevdiğim mağaza  demeyelim de, yurtdışında vintage shoplar. Çünkü pişti olma durumunuz yok :)

7) Hayat boyu tek bir tasarımcının giysilerini giyseydim eğer bu ……………………………………………….. olurdu, çünkü
Olmaz olamaz benim için kimsenin tasarımı özel yada bağımlılık yaratacak düzeyde değil! Önemli olan nereden aldığın değil, Pazar’dan bile alıp, beğenilmek ve yakıştırabilmektir!
Bakınız:

60'ları Anımsatan Bir Kombinle Stil Direktörü

☃ Yılbaşı Kombinim ☃

8) Benim stilim KENDİM...

9) Alışveriş stilim ise KENDİM

10) İşlediğim en büyük moda suçu Roberto Cavalli bir elbiseye milyar bayılmak .(



11) Lisedeyken giyim tarzım yine deli doluydu, ilkokulda giydiğim eteği hala giyebiliyor olmak şahane! Fosforlu Sarı Mini Etek Kombinim ve Leoparlı Çantam
12) Giyinirken (böyle bir tarzım yok, anında giyin çık modum olduğundan) dinlemeyi severim.

13) Bana göre stil kendin olabilmek demektir. http://www.stildirektoru.com/’un sloganı MODA GEÇER STİL KALIR. Coco Chanel

14) Yanıma/üzerime ıslak medil, el jeli almadan çıkmam.

15) Çantamda mutlaka sigara, parfüm, el jeli, ıslak mendil bulunur.



16) Akşam çıkarken haha Reina’ya çiğköfte sokmuş biriyim, ne bakarım ne takarım :) Bakınız: Heidi Klum says, Fuck Off! Kombinim & Reina'da Dostlarla Bir Gece
17) Dünyanın top trendi de olsa asla güllü dallı, feci karışık şeyler, tiftik kazaklar giymem/takmam!

18) Siyah benim için sıradan... Ben renklerle beslenirim!

19) Beyaz benim için gelinlik, doktor, her daim temiz tutmak zorunda olduğum sıkıcı giyisiler :)

20) Renkler benim için herşey :) Bakınız:

Pentilog Ekim Sayısı Çekimi ve Röportajım

ELLE Çekim Fotoğraflarım

14 yorum:

pride dedi ki...

Hayatımda tanıdığım en dobra en dürüst insan Edi... Cevaplardan da belli zaten...Çok seviyoruz onu çok!!!

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Ya ama ama Pinom ♥, utandırma :) Sevgi olunca nasıl şımarırım bak gör .) Çok tşk ederim içten sözlerine, samimiyetine, layık olmaktan öte her zaman dost kalmayı yeğlerim ki benim için bu daha önemlidir canım. Tekrar tekrar tşkler, sarılıyorum kocaman.

Ayrıca canım Elif'im ağlattınız beni yahu! Seviyorum sizleri güzel kalplilerim benim.

reyhane dedi ki...

Stilimin doktoru kendini ne de güzel anlatmış, bilirim, ne anlattıysa birebir de odur, emeğinize sağlık..

Retromoda dedi ki...

harikaymışş yaa çiçekler açmışş valla :))

Sanemiko dedi ki...

harika bir yazı olmuş bayıldım:)!

Ayshenur dedi ki...

hey allahım 50 yasınada gelse edanın bu cıvıltısı kaybolmasın maş 41kere!Kaybolmasında biz onu böle oldugu için cok sewioruz herhalde,ayrıca siyah bnm içinde sıradan ötesiiiii herşeyimiz rengarenkk olsunnnnn:D

Dolunay dedi ki...

harika cevaplar...senden beklenende buydu zaten .boşuna stıl drektörüm demıyormuyum sana :)resımlerın cok guzel ayrıca.öptum.

Delfina ; dedi ki...

Cevaplarını okumak bile renkleri üzerime serpiştirdi tatlı kadın :) Annenin yolundan gidiyor olman,beyaz ve siyahı sıkıcı bulman , hep kendin olman seni farklı yapan en güzel şeylermiş de bir kez daha anladık canım.İyi ki varsın Edim...

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

O herşeydir... herbirsey... anlatmak yetmez...

Ece Nur'un Annesi "Mine" dedi ki...

seni seviyorum Stil Direktörü :)

Yeşim dedi ki...

İçine "hayat" kaçmış büyümeyen nadir insanlardandır Edi'm :) harika bir yazı olmuş fikrine sağlık Pınar'cığım. İyi ki tanımışım seni eşsiz insan, kanatsız meleğim benim.

Emin Tolga dedi ki...

Vay! Vay! Vay! ;)

Sihem dedi ki...

Sevgili Trend Pınarı harika olmuş yoğunluktan ıvır zıvır işlerden başımı kaldırıp yeni bakabildim bloguna, süper bana da e-mail atmışsın ama junk a gitmiş, görünce çok üzüldüm :( ama Eda'cımı görünce çok sevindim... Öpüyorum kocaman...

Pınar dedi ki...

Merhaba

Blogcu arkadaslarıma ozel hedıye kampanyama beklerım :)

Sevgıler..
Pınar

http://pinarlamoda.blogspot.com/2011/02/blogculara-ozel-hediye.html