e-posta

trendpinari@gmail.com

10 Şubat 2011 Perşembe

Stil Defteri/Ayça Stili ve Gardrobu


Uzun bir aradan sonra yazı dizime geri dönüyorum :)) Bugünkü konuğum Stil Defteri blogunun sahibi Ayça! Stil Defteri'nde neler mi var? moda var, yemek var, dekorasyon var, astroloji var, seyahat var, kozmetik var.. Yani bir kadının bilmek istediği her şey burada! Ayrıca bugün ne giysem diye düşünüp, kendinizi harap etmeyin; çünkü o, sizin yerinize düşünüp yazıyor! Fazla uzatmadan geçelim cevaplara..

Not: Anonim kalmak adına ayakkabı dolabından bir kaç tane fotoğraf gönderdi.. Benim bi türlü numarasını bulamadığım Nine West bağcıklı botlardan da kapmış, çok kıskandım :))







1) Giysilerimi türlerine göre düzenliyorum.

2) Hiç giymememe rağmen dolabımda hala hatırası olan giysiler bulunmaktadır.

3) Karakterimi en iyi tanımlayan giysiler orijinal bir detayı olan her şey çünkü  

4) Giyim konusunda beni en çok etkileyen insan(lar) diye tanımlayabileceğim kimse yok çünkü ne giyeceğime ruh halim ve yapacağım aktivite karar veriyor

5) Eğer birinin gardırobundan bir şey aşıracak olsaydım bu çok mecbursam herhalde çanta olurdu.



6) Alışveriş yapmayı en sevdiğim mağaza yok, ama alışveriş yapmayı en sevdiğim yerler var: İstinye Park ve Nişantaşı Çünkü…genelde bir sürü mağazaya tek tek bakıp bir kahve içerken beğendiklerimi tekrar gözden geçirdikten sonra alırım.

7) Hayat boyu tek bir tasarımcının giysilerini giyseydim eğer bu benim için çok sıkıcı  olurdu, çünkü kısıtlanmaktan hiç hoşlanmıyorum.

8) Benim stilim ruh halime göre oldukça değişiyor

9) Alışveriş stilim ise ya çok yorucu ya da çok hızlı olabilir, tamamen o gün kendimi nasıl hissettiğime bağlı

10) İşlediğim en büyük moda suçuna kim karar verecek ki?

11) Lisedeyken giyim tarzım rock-chic idi

12) Giyinirken jazz veya bossa nova dinlemeyi severim.

13) Bana göre stil seni tanımlayan veya hatırlatan her şeyin birleşimi demektir.

14) Yanıma/üzerime cüzdan almadan çıkmam.

15) Çantamda mutlaka telefonum, allığım ve göz kalemim bulunur.


16) Akşam çıkarken mutlaka sevgilime nasıl göründüğümü sorarım.

17) Dünyanın top trendi de olsa asla içinde iyi hissetmediğim hiçbir şeyi giymem/takmam!

18) Siyah benim için vazgeçilmez ve pratik

19) Beyaz benim için sadelik ve zerafet

20) Renkler benim için heyecan verici

Hiç yorum yok: