e-posta

trendpinari@gmail.com

28 Şubat 2011 Pazartesi

Trend: Neon Ruj ve Ojeler

Merhaba,

Uzun bir ara ve tatilden sonra yine trendlere döndüm, hadi bakalım başlayalım :))

80'ler geri döndü bildiğiniz gibi; taytlar, kısa kazaklar derken neon renkli oje ve rujlar da hayatımıza tekrar girdi.

Ben hemen pembe bir Dior ruj kaptım bile :)) (766 Fucshia Star) Ayrıca M.A.C.'in mercan rengi de alışveriş listemde..



Bu rujları kullanırken dikkat etmeniz gereken nokta ise makyajınızın geri kalanının çok sade olması gerektiği.. Ten renginize en uygun fondoten ile şeftali tonlarında hafif bir allık ve çok abartı olmayan bir rimel yeterli olacaktır..



Genel bir öneri olarak da dudaklarınıza ruj sürmeden önce kapatıcı uygulamalısınız; bu rujun sabitlenerek daha kalıcı olmasına ve dudak renginizi saklayarak rujun tam renginin algılanmasını sağlar.. Yok ben üşenirim diyorsanız, fondoteninizi sürerken dudaklarınızı es geçmeyin yeter.. Ayrıca sizleri bir de dudak kalemi kullanmaya davet ediyorum! Dudak çizginizi rötuşlayabilir, rujun taşmasını engelleyebilir ve de keskin bir görünüm yaratabilirsiniz..



Lancome'un Colour Fever Shine in Pulp Fucshia'sı da denemeye değer.. İsmi bile ne kadar çekici değil mi?



Gelelim neon ojelere.. Geçtiğimiz kış trend olacağını söylemiş ve her renginden alıp kışın koyu ve sıkıcı renklerine biraz hareket ve sıcaklık katmıştım.. Yazın daha renkli ve cıvıl cıvıl kombinlendiğimizden bu ojelerin yine hayatımıza fazladan renk katmasına kimsenin itirazı yok değil mi?



Bu arada size çok güzel bir haberim var; Tırnaklarda sanatsa çalışmaların da trend olduğu zamanlardayız. Mini tuvallere rengarenk ve hayal gücünüzün uçsuz bucaksız desenlerini uygulayabilirsiniz.. Tabi bunun için klasik ojelerdekinin aksine, ince fırçalara ihtiyacınız var.. Tam da burada Flormar gibi kaliteli ve hesaplı bir marka devreye giriyor.. Nail Art serisi ojeler, ince fırçası ve uzun sapıyla sanatınızı keyifli ve kolay bir şekilde uygulamanızı sağlıyor.. Sloganları da "make your nail design".. Ben sarı (NA09), beyaz (NA01), siyah (NA12) ve mavisini (NA08) oje kutuma attım bile..



Ayrıca bir sürü neon oje denemiştim ama Flormar'ın Super Neon Colors serisine bayıldım! Ne renk mi aldım? Tabii ki pembe! (N008)




Plastik saatlerinizle çok cici bir uyum içinde olacaklar! Hala bir tane almadıysanız, Swatch'un Uzun kayışlı Lady'lerinden kapın derim, gerçekten çok hoşlar..


Ayrıca neon konusunda başarılı bir koleksiyon da Givenchy'den geldi..




Hiç yorum yok: