e-posta

trendpinari@gmail.com

14 Kasım 2010 Pazar

Tüm Gözler Bacaklarda!

Yoksa siz hala annenizin Penti'lerini mi giyiyorsunuz? Şimdi Penticiler kızmasın ben de giyiyorum, kendilerini hep bir adım ileriye atmak için çalıştılar çabaladılar, çok da başarılı oldular amaaa desenli çorap denince de güllü dallı modellere başvurdular.. Bir Fransız markası keşfettim ki sormayın gitsin! Çoraplar çok orjinal, ve reklamlarda sadece bacaklar görünmesine rağmen çekimler de çok iyi! İnanılmaz eğlenceli ve renkli.. Otoyol bacağınızdan geçsin istemez misiniz?







Sonbahar koleksiyonuna buradan göz atabilir, internetten sipariş de verebilirsiniz..

2 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Şimdi kızlar bunu giyince herkes kızların bacaklarına bakacak.Ondan sonra erkekler bakıyo sapık pislik falan diyeceksiniz :) Halbuki kızlar birbirlerine daha çok bakıyolar.Nedir bu erkeklerin çektiği anlamadım ki :D

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

:)) bunu giyen onu da göze alacak :))