e-posta

trendpinari@gmail.com

23 Kasım 2010 Salı

Top 10 Trendle Kışa Hazırlanın..


1) Fularlar, şallar, atkılar toplansın, inceleri bir arada, kalınları değişik bağlama stilleriyle boynunuzda görmek istiyorum! Hem üşütmeyin, hem kıyafetlerinize renk katın!




2) O dümdüz, ruhsuz trikoları da çıkartalım sandıktan, bi güzel süsleyelim, allayalım pullayalım öyle giyelim.. "do it yourself" veya yeni alışverişlerinizi bu trende göre yapın!





3) Süslü püslü, zincirli boncuklu çanta sapları çok moda, o yüzden bijuterilerden veya tuhafiyelerden alacağınız klipslerle kolyelerinizi çantanıza monte edin, çantanız yenilensin, eğer çanta sapınız çok gösterişliyse bazen de kolye olarak kurtarcınız olabilir! It's time to change!



4) Vintage fötr şapkalar da bu aralar sık sık karşılaştığım parçalardan, eğer varsa çiçeklerle kurdelelerle hareketlendirin, farkı yakalayın, yoksa hemen edinin bi tane!



5) Desenleri birleştirin! Ben bu sezon buna kendimi zorlayacağım çünkü bu benim hiç denemediğim bir şey.. Desenli bir etek mi giydiniz? Çekin üzerine desenli bir bluz, renk uyumuna dikkat edin yeter! Veya desenli bir elbiseyle desenli çoraplar!



6) Anladığınız üzere bu sezon sizden farklı olmanızı istiyorum, herkesin giyebileceği bir şeyi onlardan çok farklı giymenizi, ya da farklı takıp takıştırmanızı.. Birazcık yaratıcılığımızı konuşturacağız yani ;) Şimdi sıvayın kollarınızı, o kapkalın kabanların içindeyken insanlar içinize ne giydiğinizi merak etmesinler gösterin onlara.. Hatta içinizle dışınız mümkün olduğu kadar zıt renklerde olsun.. Bi de ince kemerleriniz var ya hani kabanınızdan farklı renklerde olanlar, onları da taktınız mı bütün gözler üzerinizde olacak..


7) Hazır military trendi varken, herkes parkasını seçsin.. Ne çok kalın olsun ne çok ince.. Kimse bu sezonun caanım mantolarını bi köşeye atıp kışı parka ile geçirmek istemez değil mi? Mevsim geçişi için ideal, postal da aldıysanız tamamdır bu iş ;)


8) En kalın şişlerimizi alıyoruz elimize, bir de tuhafiyeden kalın ipler.. Hemen bir elbise başlıyoruz kendimize, geniş geniş örüyoruz çabucak bitiyor.. (mini mini) Topuklu bağcıklı botlarımızı da ekliyoruz kombine, sakın ama sakın dizüstü çoraplarınızı giymeyi unutmuyoruz ;)



9) Deri eldivenler hem ellerinizi sıcak tutacak hem de sizi modayla buluşturacak, uzun olanlarından alın ve kısa kollu montlarınızla kombinleyin derim, uzunlar hava katarken havanıza, kısalar da ciddi bir çekicilik katacak..




10) Ve geldik kış hazırlıklarının sonuna! En güzelini en sona bıraktım.. Hayli bir kilo verdikten sonra, geçtiğimiz yaz rahaaat rahaatt giydim beyazları.. Önceden yanına yaklaşamazdım.. Ve şimdi bu beyaz aşkını kışa da taşıyoruz millet! Ben geçtiğimiz haftasonu alışverişteyken, beyaz kürklerin olduğu standlardan ayrılamadım.. Açık renk mantolarla da beyaz kürk atkıları tavsiye edebilirim, mantoda beyaz pek hoş durmasa da kremi deneyebilirsiniz, çok asil duruyor.. İnci küpelerimizi de unutmayalım lütfen!



Ayrıca gece gezmeleri için de bir tüyo: tek omuzlu miniler revaçta!




        Bir an önce kış alışverişinizi yapın, trendlere geç kalmayın!

Bu arada çok fazla resim koymamla ilgili bir eleştiri aldım o yüzden bu defa görseller az, bir de bu bahsettiğim 10 trendi uygulayıp resimlerinizi çekip yollayın, sizin resimleriniz bu postta yer alsın, hep beraber yorumlayalım..

6 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

6. resimdeki pantolonu
7. resmi komple
denemeyin :)
8. resim kesinlikle mükemmel :)

khippie dedi ki...

açık renkli postalı beğendim.Bu aralar kısa eldivenlere takmıştım aklımı muhakkak alacağım hatırlattın bana :)

güzel fikirler ,teşekküler

Zeynep dedi ki...

7 deki parkaya ba-yıl-dımmm :)))) nerden bulabilirim,hangi marka,fotoyu nerden buldunuz???

Zeynep dedi ki...

7.fotodaki parçalı parkaya ba-yıl-dımmmm,nerden bulabilirim ,hangi marka,siz nerden buldunuz bu fotoyu çok beğendimm

Zeynep dedi ki...

7.forodaki parçalı parkaya bayıldımm:) nerden bulabilirim,siz fotoyu nerden buldunuz markası belli mi:))

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

@Zeynep merhaba, çok uzun zaman olmuş yazıyı yayınlayalı, yanlış hatırlamıyorsam bukombin'de yapmıştım görseli, umarım bulabilirsiniz :)