e-posta

trendpinari@gmail.com

8 Kasım 2010 Pazartesi

Kırmızı Halı: MTV EMA 2010..

Nedense Kırmızı Halı'larda bir ya da iki kıyafet dikkatimi çekebiliyor, öyle pek beklediğim gibi tasarım harikaları göremiyorum.. MTV EMA (MTV Avrupa Müzik Ödülleri) 'da da böyleydi durum yine.. Hevesim kursağımda kaldı yine.. Yine de sizlerle paylaşacağım güzellikler de yok değil :))


Rihanna


Rihanna geçtiğimiz günlerde de pudra tonlarında bir kombinle görüntülenmişti ve ten renginden dolayı bu rengin ona çok yakıştığını düşünmüştüm ki bu elbise de muhteşem bir tasarım diyebilirim.. Saçları olmamış ve bir imaj değişikliği yapmadan da olacağını sanmıyorum.. Elbise: Marchesa..



 Eva Longoria


Sürprizli elbiseleri ve topuk üstü süslü detayları çok seviyorum, o yüzden bu elbiseye bayıldım.. Önden baktığınızda Vintage kesimli, siyah saten küçük elbise.. Arkadan bir bakıyorsunuz; yine aynı! Çok hoş bir fikir ve bu fikrin sahibi: Victoria Beckham.. Arkadaki topuk detayı da sürprize çok şık bir katkı sağlıyor.. Brian Artwood'dan ve V2K'da bulabilirsiniz.. Saç modeli de cuk oturmuş elbiseyle..


Katy Perry




Katy Perry'ye evlilik yaramış.. Kıyafeti çok basit, ayakkabıları da uyumsuz ama gelin görün ki yukarıdaki hali çok hoşuma gitti.. Doğal, güzel ve muzip..


1 yorum:

modafobik dedi ki...

Ah kaçırmıştım yaaa süper oldu bu post! Aynı fikirdeyim seninle kırmızı halı dediğin biraz eğlenceli ve gösterişli olmalı bazı tipler var sanki evden çıkıp alışverişe gidiyorlar hehe :) Bazıları daa dozu aşıp uzaylı modunda, bu törende Katynin sade ama tarzını yansıtan elbisesine bayıldım! :)