e-posta

trendpinari@gmail.com

4 Kasım 2010 Perşembe

Rujsuz Çıkmam Abi!

Bazı hatunlar tanıyorum, bakkala bile giderken illa o ruj sürülecek.. Hiçbir zaman o kadar bakımlı olamadım ama malesef kışın gelmesiyle benim de çantama ruj ve el kremi mutlaka giriyor.. Yoksa pul pul dökülmemek imkansız.. Ayrıca nemsiz bıraktığınızda cildiniz de istediğini vermediğiniz için küsüp erkenden kırışıyor.. Hepimiz anahtarlık da atıyoruz çantamıza değil mi? Ve işte bir taşla iki kuş olayı.. Rujlar artık anahtarlıkların bir parçası.. Hem çantanızın içinde 2 saat aramıyor, şıkırtının geldiği yöne elinizi atıp buluyorsunuz, hem de nereye giderseniz yanınızda götürüyor, hayatınızın erkeği karşınıza saçma sapan bir yerde çıksa bile arkanızı dönüp 2 dk.da kiraz dudaklı oluveriyorsunuz.. Burberry ve Clinique'ten.. Hemen bir tane edinmeli!




1 yorum:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

avon yapmıştı yüzüne bakmamıştım. ama burberry'leri denerim ben arkadaş!:))