e-posta

trendpinari@gmail.com

25 Ocak 2011 Salı

NICETHINGSFORNICEBOYS/Ufuk Onur TAPAN Stili ve Gardrobu

4. Konuğum NICETHINGSFORNICEBOYS blogunun sahibi Ufuk Onur TAPAN.. Biz bayan bloggerlar çok benciliz, gerçi ben bi post yazmıştım beylere ama :)) Erkek modasıyla ilgili ne arıyorsanız burada, çok cesur seçimler, en yeniler ve benim bayıldığım defile fotoğrafları.. Hepsi aynı fabrikadan çıkmış gibi değil de farklı ve şık erkekler görmek istediğimizden bu bloga ihtiyacımız vardı, beyler mutlaka izleyin, kızlarrr sevgililerinize mutlaka izletin!



Ve ben stil hakkındaki cevaplarına bayıldım!
1) Giysilerimi renklere göre düzenliyorum.
2) Hiç giymememe rağmen dolabımda hala bir dünya jean pantalonum bulunmaktadır.
3) Karakterimi en iyi tanımlayan giysi basic beyaz bir tshirt çünkü tenımdeki anlamını seviyorum.
 4) Giyim konusunda beni en çok etkileyen insan(lar) filmler beni çok etkiler  çünkü……………………………………………………………………
5) Eğer birinin gardırobundan bir şey aşıracak olsaydım bu hımm parfüm olurdu.
6) Alışveriş yapmayı en sevdiğim mağaza billstore ve beymen blender Çünkü bir çok tasarımcıyı aynı yerde bulmak çok rahat.

7) Hayat boyu tek bir tasarımcının giysilerini giyseydim eğer bu giyemezdim biliyorum olurdu, çünkü bu konuda çok gider gelirim.
8) Benim stilim düz, net ,dogru anlam ifade eden hala büyümemiş bir çocuk

9) Alışveriş stilim ise açgözlü ama ne istediğini bilen.
10) İşlediğim en büyük moda suçu 90larda bel çantası kullanmam

11) Lisedeyken giyim tarzım hiçbir şey hatılamıyorum George hog lerimden başka

12) Giyinirken kendimi dinlemeyi severim.
13) Bana göre stil insanın kendini sevme becerilerinden biridir

14) Yanıma/üzerime güneş gözlüğü almadan çıkmam.
15) Çantamda mutlaka parfüm bulunur.
16) Akşam çıkarken  mutlaka aynaya uzun bir bakış atarım.

17) Dünyanın top trendi de olsa asla her şeyi yapabilirim…hayat ! J

18) Siyah benim için eşsiz.

19) Beyaz benim için ben.

20) Renkler benim için kaos.

Hiç yorum yok: