e-posta

trendpinari@gmail.com

1 Aralık 2010 Çarşamba

Bayanlar Baylar Sizlere Taa Amerika'dan Vogue Getirdim :))

Aralık ayı geldi, bir seneyi daha geride bırakıyoruz, blog tasarımımda da gördüğünüz gibi bu ayı eski yıldan kalanlar ve yeni yıldaki yepyeni trendlere ayırıyorum..

Aralık bir de benim için dergilerin en sevdiğim sayıları demek.. Dolu dolu, alışverişe ve yılbaşı gecesine yönelik hazırlanıyor her şey.. Ben de bu güzel aya dergiyle başlamak istedim..

Vogue Türkiye'ye geldi ve gelir gelmez de zirveye oturdu, ben eskiden olduğu gibi yurtdışı baskılarını da takip etmeye devam ediyorum, bu ayki US Vogue'u çok beğendim ve sizlerle de paylaşmak istedim..


Vogue US'in bu ayki kapak yıldızı Angelina Jolie.. Kapak zaten ilk görüşte "Beni Al!" diyor..



Reklamlardan sonra karşıma çıkan ilk güzel fotoğraf, güzel adam Tom Ford.. Burada ileride karşılaşacağınız Tom Ford sayfaları için bir önyazı yazmışlar.. Fotoğraflarına bayıldım!


Bir de güzel haber var bu ayki Vogue US'de.. Ivanka Trump, Trump SoHo içinde bir Türk Hamamı ve Spa Merkezi açıyormuş, Ivanka'yı da "Turkish Delight" diye adlandırmışlar.. Hamamdaki fotoğrafı da çok hoş..







Tom Ford köşesine tekrar döndüğümüzde ünlü modacının sektöre ilk adımlarından yani 1995'ten, moda dünyasında verdiği büyük araya kadar yaptığı tasarımlardan örnekler ve imza attığı işlerle ilgili özetlere yer verilmiş.. Kesinlikle emekli olamayacağını anlayan Tom Ford yepyeni bir koleksiyonla moda dünyasına süper bir dönüş yapıyor.. Koleksiyonun ilk fotoğrafları bunun kanıtı.. Yazının başlığı ise "Mr. Ford Returns" ..













Moda sayfalarına geldiğimizde ise minimalleşmeye doğru giden gece kıyafetlerini görüyoruz, evet yanlış duymadınız, şımbıl şımbıl avize gibi değil, sade ama ışıltı saçan kıyafetler gecelere damgasını vuruyor bu kış.. Net çizgiler var, az aksesuar var, abartı yok, desen yok..





Angelina'nın fotoğrafları konuşuyor ve kimseye yorum hakkı vermiyor.. Yazıda hakkında bilmediklerinizi öğrenebilir, bu sıralar neler yaptığından haberdar olabilirsiniz..



"ASIA MAJOR" başlıklı yazıda Çin, Japon ve Güney Koreli yeni nesil mankenlerin, geleneksel güzellik konseptini yeniden tanımladıklarından bahsediliyor..







Bir başka moda çekimi de model Karlie Kloss'un altın ve gümüş takılarla parıldadığı, dore topuklar, metalik aksesuarlarla gece trendi sade kıyafetlere nasıl parıltı katacağınıza dair fikirler veren fotoğraflardan oluşuyor..

Vogue US'in Aralık sayısı bu kadarla sınırlı değil tabii, bol bol reklam var içerisinde, farklı köşe yazıları, öneriler.. Fakat kozmetik üzerine pek bir şey yok.. Yılbaşı gecesi makyajı için mutlaka lame veya doreyi kullanmamızı tavsiye ediyorlar.. Dergi tadında olsun ama sıkılmayın istedim, az yazı bol resim kullandım, umarım beğenmişsinizdir..

Hiç yorum yok: