e-posta

trendpinari@gmail.com

17 Haziran 2011 Cuma

FW11-12 Reklam Kampanyaları Görücüye Çıktı!

Moda dünyası Sonbahar-Kış 2012 sezonuna hazır bile.. Reklam çekimleri de gelmeye başladı..


Versace lüksü baştacı etmiş, yumuşacık tüylerle kadının hassaslığını, yumuşaklığını sıcaklığını öne çıkarırken, kalın kelepçeler ve aslan başlı çantayla gücünü, dikbaşlılığını ve sertliğini de unutmamak gerektiğini vurgulamış..



DKNY erkekleri bu kış çok hafif ve çok şık.. Trende dikkat: Kravat iğneleri geri dönüyor!


Chanel hiç çizgisini bozmuyor, nerede görsek tanırız o ceketleri! Bakalım Karl'la gelen 2.55 değişimi kıyafetlerde de kendisini gösterecek mi önümüzdeki sezonlarda?


Louis Vuitton'un koleksiyonundaysa bi Chanel havası seziliyor, bu fotoğraf hakkında tahmin yürütmem gerekseydi öyle derdim yani.. Ciddi kıyafetlerin içinde biri serseri, biri sert iki kadın.. Beğendim desem yalan olur ama o çantalar beni benden aldı..


Prada SS11'in çizgilerini geometrik desenlere çevirip kış için ok güzel elbiseler hazırlamış.. Daha soft renkler kullanılmış koleksiyonda.. Çantaların keskin hatları yine gündeme gelirken, yılan derisi çizmelere hazırlıklı olmak gerek.. Ben çok beğendim!


Burberry'de bu kış mercan ve yağ yeşili rüzgarları esiyor.. Ekoseli çantalar her zaman revaçta.. Ve ve veee kaşmir şapkalar da çok sevimli ve sımsıcak..


To Be Continued..

Hiç yorum yok: