e-posta

trendpinari@gmail.com

10 Haziran 2011 Cuma

En Trendy! 10.06.2011


Bu haftanın güzellik ve kozmetik trendi: Sarı ojeler.. Güneşten kopup gelmiş, capcanlı sarıları sürmeden çıkmayın! Rihanna'nın da bu trendin öncüsü olduğunu unutmayın!



Tatiller başlasın! Valizler hazırlansın, hiçbir aksesuar unutulmasın.. Ne alacağım, ne giyeceğim diye hala kara kara düşünüyorsanız, hemen bir Koton mağazasına koşun derim.. Daha önce fırsat olmamıştı, bugün gidip görebildim, hiç de öyle hafife alınacak bir koleksyon değil! Muhteşem olmuş! Sadece bikini ve mayo değil, plaj kıyafetleri, çantalar, şapkalar, gözlükler, peştemallar, mayokiniler.. Kısacası plajda ne lazım olacaksa Koton'da var.. E güneş koruyucunuzu da kendiniz getirin bi zahmet :))



Artık pantolonlara tahammülümüz yok değil mi? Şortlar çıksın gardrobun ücra köşelerinden! Beyler bu haftaki trendiniz Kargo Şortlar! Chill Clo'ya hemen göz atın, kapın bi tane!



Bugün muhteşem bi tatla tanıştım: Özsüt'ün frambuazlı Panna Cotta'sı harika! En güzelini de Vapiano'da yediğimi sanıyordum ama frambuaz aşığı olan ben için, hemen ilk sıraya oturdu Özsüt!

4 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

Ben seni yiycem bana ne...
Kızım canıma okudun tıkandım ha .))
esta piti ciğerim! Kihoo kıyamam sana vereyim yavrus. İnan bana dedim hayat boş sen az kudur habire coş al anasını satayım dedim .) Hem yemeyenin malını yerler değil mi hacı .) ? Pınarrrrrr "Allah başımızdan eksik etmesin ne diyim, insan tanımadan bu kadar sevebilirmiş :)" ayol bu ne ya! Canımsın derler ya harbiden içten içten diyorum ve en kısa zamanda tanışıyoruz sevişiyoruz ok .) Mucxx

modarella dedi ki...

Sarı oje kimde görsem hoşuma gidiyor. İnglot marka bende aldım amma hala sürmeye cesaret edemedim.

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

canııımmmm kıskandım derken şantiyede giyemem dedim, sen giy biz de görelim ;)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

tatlım tam zamanı hazır güneş ışıl ışıl parlıyorken ;) , hala cesaret edemiyorsan da bikiniyle falan dene önce ;)