e-posta

trendpinari@gmail.com

17 Haziran 2011 Cuma

En Trendy! 17.06.2011

Merhaba,

Gelsin mi bu haftanın En Trendy! 'leri?






Bu haftanın top trendi Adidas'ın yepyeni gençlik iksiri rengarenk plastik saatler! Hazır colorblocks trendi revaçtayken, yaz gelmiş cıvıl cıvıl giyinmeye başlamışken, hemen bu saatleri alışveriş listesine eklemeli.. Dijitali de var, deri kayışlısı da; kronograflısı da var otomatiği de.. Anlayacağın birsürü seçenekle karşı karşıyasın sayın izleyici, e ne duruyorsun? Adidas'la hayatına renk kat!



Yaz demek; deniz, kum, güneş kadar düğün dernek de demek.. Sünnetler, kına geceleri, nikahlar, nişanlar vs. vs. Hepsi için muhteşem şeyler bulacağınız, fazlasıyla orjinal ürün yelpazesi olan bir adres biliyorum! PASTURKEY! Eğer bir organizasyon için hazırlık yapıyorsanız mutlaka göz atın derim.. Ben sürekli düğünüm olursa şunu yaptırırım, kına gecemde mutlaka bu olmalı diye bir şeyler seçiyorum, onlar da sürekli yeni bir şeyler üretip kafamı karıştırıyorlar ama olsun çok başarılılar.. Bu aralar favorim, yukarıda gördüğünüz gelin silueti şeklindeki kına gecesi davetiyeleri!



Beylerin bu haftaki trendi; Espadril! Pek sevmezdim ama yine fikrim değişti, neden mi? Çok güzel kombinler görüyorum çünkü etrafta.. Ayrıntılar için Vitrindeyiz bloguna! Bu biiiirrr, bu da ikiiii :))




Bayanların bu haftaki trendi ise; nude elbiseler.. Romantizmin doruklarında geçecek bu yaz, akşamüstleri için muhteşem seçim!





Haftanın kozmetik trendi ise Giorgio Armani'den.. "Eyes to Kill Intense" far koleksyonu, tam da istediğimiz gibi.. Kadifemsi yapısına rağmen dağılmıyor, aplilkatör yerine parmaklarınızı kullansanız bile mükemmel sonuç veriyor.. Ayrıca pırıl pırıl.. Vazgeçemeyeceksiniz!




Haftanın aksesuar trendi beni benden aldı! Sanemiko'yla tanışmayan varsa hemen bloguna gitsin ve altını üstüne getirsin tasarımlarının.. Çok eğleneceksiniz.. Kendime Paris temalı bir babet yaptırmıştım önce, ayağıma olmasa da bayıldım! Sonra en yakın arkadaşıma doğum günü için "Happy Birthday" temalı bir babet yaptırdım, neyse ki onunki oldu :)) o da çok beğendi.. Şimdi bekarlığa veda partim için aklımda hınzır düşünceler dolaşıyor :) Sanemikocum artık gelin ayakkabıları da tasarlamaya başladı ve ben çok beğendim! Düğün hazırlıkları yapanlara duyrulur.. Hem de altına yazılan isimler çabuk siliniyormuş, duyduk duymadık demeyin :))

2 yorum:

Sanemiko dedi ki...

bu harika yazında bana yer vererek yapmış olduğun süpriz için çok teşekkür ederim:)çok mutlu oldum böyle güzel düşüncelerini okuduğumda öpüyorum sevgiler:)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

tatlım benim öyle güzel işler yapıyorsun ki, yazmadan duramadım, her güzel geline şans getirir ayakkabıların umarım.. ben de öpüyorum çok!