e-posta

trendpinari@gmail.com

3 Mayıs 2011 Salı

Yılbaşı Hediyem ve BonBon'un Kombini

Yılbaşında çok cici iki hediyem vardı, hatırlarsınız.. Kazananlardan fotoğraflarını göndermelerini istedim, biraz geç oldu ama sonunda başardık :)) Bu arada "BonBon Diyor Ki" blogunun sahibi Ecem kazanmıştı cici mi cici çantayı.. Kendisi de blogu da çok cici.. Hele header'ına bayılıyorum.. Çok da başarılı, bu aralar bi yerlerde sürekli karşıma çıkıyor ve onu gördükçe çok seviniyorum.. Bir kaç kombininde çantanın fotoğrafları var ama bunun dışında da çok beğenip hiç çıkarmadığını söylemiş.. Çok mutlu oldum.. Kombinlerinde bu yılın 3 trendi de mevcut, siz de deneyin derim..



Çizgi trendi ve renkli pantolon trendi bir arada.. Ayakkabılarına da bayıldım!




Burada da hem renkli pantolon hem color blocks trendlerini uygulamış BonBon'cum.. Zeto'nun kolyesi de hem çok uyumlu hem de çok cici..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Çantama bayılıyorum! Tam benim tarzım üstelik zincirli. Teşekkür ederim güzel yorumların için :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ben de çok beğenerek almıştım, güle güle mutlu günlerde kullan tatlım benim!