e-posta

trendpinari@gmail.com

10 Mayıs 2011 Salı

Ayakkabı Aşkına!: Studio Rain İstanbul!

Yine uzun bir ara.. Ama ayakkabı aşıklarına çok güzel bir haber vererek kendimi affettirebilirim sanırım..

Ben onlara iki kişilik dev kadro demek istiyorum, çünkü çok başarılı buluyorum.. Yağmur Caner ve İmad Zeyat'ın markası Studio Rain'den bahsediyorum.. Her şey bi gün bana modellerini twit atmalarıyla başladı.. Benim "Studio Rain İstanbul" blogunun izleyicisi olmam da aynı zamanlara denk geliyor..

Ben öyle her ayakkabıyı giymem, çok görülmemiş olacak, tasarımı farklı olacak, ruh halime göre esprili bir şey de olabilir seksi de.. Ya da rahat takılmak isterim, belki de havalı.. Ama ayakkabı dediğin farklı olacak.. Çek jeaninin altına tasarımı güzel bir stiletto, duruşunu dikleştir, bi salın, bak bütün gözler nasıl çevriliyor sana.. Yolda durdurup kaç kere ayakkabılarımı nerden aldığımı sordular.. (Bunun için de ayrı bir post yapmam gerekecek..)

Benim bu tasarımları beğenmemin sebebi öncelikle esprili olmalarıydı.. İlk serilerinden Ottoman ve Dino favorilerimdi! Size de göstermeden edemeyeceğim:




Öyle hadi biz ayakkabı tasarlayalım diye başlamamışlar, yeni duymama rağmen onlar hem işin eğitimini almış hem de daha önce 8-9 yıl kadar ayakkabı firmalarına koleksiyon hazırlamışlar.. Artık kendi markaları da var, yaşasın tasarımcı ve girişimci ruh!

Mailleştik, yeni sezon için yeni tasarımlara yer vermek istedim.. İlk başta hayal kırıklığına uğradım, Ottoman ve Dino gibi değildi bu seri.. Biraz da şehirli kadına hitap etmek istemişler.. Sonra düşündüm, çok güzel bir sistem.. İnsanın sürekli kendini tekrar edip, insanları alıştırması değil olay.. Olay, sürprizler yapıp şaşırtabilmek.. Ya da tasarımın olmazsa olmazlarından: konsept.. Her koleksiyonda farklı bir konsept seçip, ona sadık kalarak farklı şeyler çalışmak..

Biraz da yeni sezona göz atalım..







Şehirli kadın deyince benim aklıma hep platform ayakkabılar geliyor nedense.. Çünkü ne giyerseniz giyin, bir platform ayakkabıyla aniden havanız değişebiliyor.. Duruş ve yürüyüş güzelliğiniz de cabası.. Ve platformun en can alıcı özelliği normal topuklu ayakkabılardan rahat olması.. Bu da sürekli koşuşturmaca halindeki şehirli kadının can dostu olmasının en büyük sebebi.. Sıkıldınız mı yükseklerde dolaşmaktan, e inin o zaman oxfordlara.. Studio Rain'de birbirinden güzel, renkli ve cici mi cici oxfordlar da var..

Bu cici ayakkabılara nasıl mı sahip olacaksınız? Hemen sıralıyorum:

Studio Rain İstanbul Blogundan

Studio Rain Facebook Sayfasından

Ayrıca Akmerkez Pop-Up Store, Building, Designer Shop Sample Sale, Norr-Kanyon, Lazy-Ankara ve Newin Boutigue -Sakarya'dan..

Son bir şey: Kişiye özel tasarım da yapıyorlar, aklınızda bir model varsa onu geliştirip, gerçeğe dönüştürebileceğiniz muhteşem sihirli ellerin mail adresi: yagmurcaner88@gmail.com !

3 yorum:

madammoda dedi ki...

Eminim çok iyi yerlere gelecek markaları, ama bence eğlenceli tasarımlara devam etmeliler ;))

modarella dedi ki...

ayakkabı bir tutku... farklı olan modeller bulup giymek ise başlı başına dimdik yürüme sebebi... malum kendine güven meselesi :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

madammoda: ben de genelde eğlenceli ayakkabıları daha çok tercih ediyorum, bu markayla çok sık karşılaşacağımıza da eminim ;)

modarella: üstüne söz söylenmez.. :))