e-posta

trendpinari@gmail.com

23 Mayıs 2011 Pazartesi

Trend: Pli..

Yeni bi trend yazmanın zamanı geldi diye düşünürken aklıma geçenlerde Zara'da gördüğüm saks mavisi plili midi etek geldi.. Çok beğendim ama midi olduğu için cesaret edemedim.. Prova odaları da dolu olduğu için deneyemedim.. Ama bazı bloglarda ve ünlülerde görünce hoşuma gitti.. Tabii tartışılmaz, trend oldu plili etekler..

Yazmaya başlamadan önce fotoğraflara bakıyordum ki Milin'le karşılaştım.. Pliyi sadece eteklerde değil ayakkabılarda ve bluzlerde de kullanmışlar.. Bütün koleksyon neredeyse pliden oluşuyor.. Ama plinin en güzel örneklerini de Milin tasarlamış.. Kıyafetle diğer aksesuarların takım olası da pek hoşuma gitmez ama burada çok rahatsız etmedi beni..












Plili eteklerinizi dar basic t-shirt veya body'lerinizle kombinleyebilirsiniz.. Gömleği de deneyebilirsiniz ama eteğinizin üzerine düşürmeyin, içine sokun.. Topuklu sandaletler de tamamlayıcısı olacaktır.. Çanta olarak da zincirli ve düz çantaları öneriyorum, çapraz değil, düz takın.. Bu sade kombini takı, gözlük gibi aksesuarlarla hareketlendirebilirsiniz.. Hava soğuksa kısa bir ceket alın üzerinize..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Pli'li maxi eteklere bayılıyorum bende. Buralarda pek yok ama oralarda Kadıköy civarında varmış sanırım çok şanslısınız :)

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

bonbonum Zara'da bi mavi var görmelisin, tam maxi değil ama çok güzel, sana da çok yakışır eminim ;)