e-posta

trendpinari@gmail.com

12 Ekim 2010 Salı

Yüksek Bel Mini Etek..


Tabii ki örnek kombinimiz bu değil :)) Ugg'lar ne kadar rahat ne kadar sımsıcak olursa olsun ben peluşlu olanları hariç, hiçbir modelini hiçbir kıyafetle yakıştıramıyorum.. Ama size küçük bir sır vereyim; her kış soğuktan donmaya başladığımda "Acaba bir tane alsam mı?" diye düşünmeden de edemiyorum.. Yine de aklıma pek şık olmadıklarını getirerek vazgeçiyorum..


Gelelim örnek kombinimize.. Yüksek bel etek kombinlerinin en güzeliyle karşı karşıyasınız..

Kısa bir ceket, göğüs dekolteli dar bir body ve külotlu çoraplar.. Çok şık bir sonbahar kıyafeti.. Normalde bu kadar kalın çorapları sadece pantolon ve çizme içine giymeyi tercih ederim ama burada hiç rahatsız etmedi beni.. Siyah ve gri ağırlıklı bu kombini farklı renklerle de deneyebilir, mükemmel sonuçlar elde edebilirsiniz..

Hiç yorum yok: