e-posta

trendpinari@gmail.com

3 Temmuz 2011 Pazar

Yazın Yepyeni Saatleri..


DKNY saatleri hem yaz hem kış sezonu için ideal.. Günlük kıyafetlerinize ışıltı katan bu model, geceleri de göz kamaştırmanızı sağlayacak.. 10 atm'ye kadar su geçirmiyor.. Plajlarda da en yakın dostunuz olabilir..



Guess saatleri çok beğeniyorum.. Özellikle de GC kullanıyorum.. Çünkü hiçbir zaman modası geçmiyor, klasik çizgisine sürekli yeni renkler ve materyaller ekliyor.. Bu yaz biliyorsunuz "Tak-Takıştır" trendimiz var.. Yukarıda gördüğünüz Guess'lerle bir taşla iki kuş vurmuş oluyorsunuz yani.. Hem şık bir saate hem de çiçekli bir deri bilekliğe tek aksesuarla kavuşuyorsunuz..


Geçen yaz tekrardan nefes almaya başlayan renkli plastik saat trendimiz bu yaz da dolu dizgin devam ediyor.. Michael Kors da bu trend için müthiş saatler üretmiş.. Bu enerjik saatlerden mutlaka almalısınız!



Emporio Armani'ye gelince seramik bu koleksyonun anahtar kelimesi oluyor.. Bir sürü siyah saatiniz vardır, eminim ama mutlaka beyaz bir saatiniz de olmalı.. Eskiden kronografı pek sevmezdim ama artık fikrim değişti.. Siz de bir türlü alışamayanlardansanız, bu tek kronograflı saatlerle şık bir başlangıç yapabilirsiniz..


1 yorum:

Bir İnce Ses dedi ki...

Ben de Guess'i beğendim.. Bilezik gibi yapmışlar süper bi görüntüsü olmuş. Çok zarif.. Erkek olmasam alırdım :)