e-posta

trendpinari@gmail.com

6 Temmuz 2011 Çarşamba

Trend: Şapkasız Çıkmam Abi!

Asaletin sembolü ne diye sorsalar; ne o nişanlar, ne ünvanlar, ne taçlar.. Asaletin sembolü şapkadır sayın okur! Ve onu doğru kombinleyip taşıyabilen insan asildir! Siz bakmayın Royal Wedding'deki çılgın şapkalara.. Güzel bi şapkanız olsun mutlaka.. Sizlere bir sürü örnek kombin.. Deneyin, geliştirin.. Hazır güneş kendisini fazlasıyla hissettirip, iyice yaklaşmışken yarım küremize.. Soğuk kış günleri de bizi bekliyorken.. Ne demişler? Kafayı serin, ayakları sıcak tutacaksın :))
























4 yorum:

modarella dedi ki...

şu dördüncü resimdeki bacaklar kime ait acaba? durumları çok üzücü...

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

ben şapkaya ve kombine odaklandığımdan dikkat etmemişim canım, doğru söylüyosun :))

AslıASLI dedi ki...

benimde ilk dikkatimi o çekti :)

Taurus Skywalker dedi ki...

Tüm düşüncelerine katılıyorum. Ben özellikle fötr şapkaya bitiyorum ama yakışmıyor bana ya. Ya da doğru şapkayı bulamadım. :( :(