e-posta

trendpinari@gmail.com

29 Mart 2011 Salı

Hürrem Allara Bürünmüş!

Sabah gazetelerde bu resmi görünce yazmadan duramadım. Melis Alphan şöyle yorumlamış;



“Bugün elma şekeri gibi giyin” deseler... Böyle bir kıyafet yorumu çıkar karşımıza. Yoksa başka ne gibi bir motivasyonla elma şekeri gibi giyinilir? Hadi Meryem Uzerli de diğerleri gibi atılsın oradan ve şöyle desin: “Ama kıyafetim bilmem ne marka!” O zaman o markayı da tuvalete atıp sifonu çekin. Zira marka demek olmuş demek değil.

Yazının ilk kısmına katılıyorum fakat burada söz konusu olan kıyafet değil, onun nasıl kombinlendiği.. Elbiseyi farklı şekillerde kombinleyebilirsiniz ve güzel sonuçlar da çıkabilir.. Ben mesela beyazlarla veya ekruyla veya bejle çok güzel kombinlenebileceğini düşünüyorum.. Ama bu kırmızı, hele ki o çoraplar, korkunç! Zaten Meryem Uzerli'nin de bu kırmızıyla ve saçma sapan çoraplarla ne alıp veremediği var, anlayamıyorum! Bir deee öyle desenli çorapları giyebilmek için önce o bacakları inceltip, zerafet kazandırmak gerek! Yoksa desenler gereğinden fazla açılıp bozuluyor!


Hiç yorum yok: