e-posta

trendpinari@gmail.com

13 Nisan 2012 Cuma

Trend: Mint

Merhaba,


Dün Coral postumda sizlere bu sezon renklerin trend olduğundan bahsetmiştim, bugünkü rengimiz ise Mint! Küçücük bir kızken kat kat eteklerini giydiğim ve Minti sakızından hatırladığım bu renge uzun yıllar boyunca pek yaklaşmadım.. Şimdi trend oldu ve bu yaz kesinlikle kullanılacaklar listesinde!


Mintin de coral gibi birçok tonu var, benim en sevdiğim tonu ise beyaza yakın olan.. Bu yaz bronzlaşmak da trend olacak sanırım, bu kadar pastel renk ile beyaz tenlerle mücadele edemeyiz.. 


Minti pantolon veya etekle kombinlemek soluk görünmemek için daha avantajlı..


Minte en çok yakışan renkler ise mor, buz mavisi ve beyaz..


Beyaz veya buz mavi ile kombinlediğiniz mint parçalarınızı mor aksesuarlar ile de tamamlayabilirsiniz..


Minti diğer pastel tonlarla kombinlerseniz de soft bir görünüm elde edersiniz..


Coral'a dore yakışıyor demiştik ama mintin tamamlayıcısı kesinlikle lame.. Gümüş aksesuarlar, pırlantalar, elmaslar kombininize ışıltı katacaktır..


Baştan aşağı mint bence hoş görünmüyor, yürüyen naneli şeker gibi görünmek istemezsiniz değil mi?


Daha ciddi kombinler içinse beyazı mintle kombinleyebilir; ceket, fular gibi parçalarla kombininizi renklendirebilirsiniz..


Ben siyahla pek beğenmedim, siz?


Karar verdim en kullanımı kolay ve güzel görünen parça mint jeans!



Kozmetiğe gelince mint tırnaklarda ve gözlerde!


Her şey tamam, hazırsak; son noktayı da eğlenceli Moschino Funny ile koyabiliriz..







2 yorum:

Doğanay / Tuğba dedi ki...

Yılın popüler renklerinden olduğu kesin, bu yaz da sık sık göreceğiz,çok şeker :)

http://sundaysmileblog.blogspot.com/

bircanın renkli dünyası dedi ki...

ben bu renge bayılıyorummm :D