e-posta

trendpinari@gmail.com

26 Eylül 2011 Pazartesi

BNG: Bozcaada Vol.3

Diğer Bozcaada postları için:

Bozcaada Vol.1
Bozcaada Vol.2

Ne Bozcaada'ymış postla postla bitmedi dediğinizi duyar gibiyim :)) Neyse bu son, bitiriyorum.. Bu posta rüzgar güllerinde günbatımı manzaralarını bıraktım.. Enjoy it!

Adada araba görmek istemiyorsun, öyle muhteşem bir yere kornayı egzosu yakıştıramıyorsun, hele hele yolun ortasından yürüme özgürlüğünü kısıtlıyor ya sinir oluyorsun! Ama o kadar büyük ki, ihtiyacın da oluyor; plaja gitmek için, otellere ulaşım için, rüzgargüllerini yanına alıp, günbatımını izlemek için.. Meydanda güneşin batışından iki saat önce minibüsler kalkıyor, biz de ada turuna çıkıyoruz..



10-15 dk sonra bir bağda duruyoruz.. Bağı, fabrikayı gezebiliyor, şarap, reçel falan alabiliyorsunuz.. Ama genelde romantik çiftlerin seçimi şaraptan yana oluyor.. Günbatımı ve şarap..

Rehberler plajları, adayı tanıtıyorlar yol boyunca.. Arada güzel manzaralarda, uçurumlarda fotoğraf çektirmek için duruyoruz..



Bir de manastır var yol üzerinde, şu an kullanılmıyor, alemlere ev sahipliği yapıyormuş..


Sonunda rüzgar güllerine ulaşıyoruz, muhteşem bir görüntü.. Çanakkale'nin plakasını temsilen tam 17 tane..


Biraz da teknik bilgi..



Ve günbatımı başlıyor.. Denizin sesi, güneşin batışı, rüzgargülleri.. Kalabalık da olmasa tam bir kafa dinleme üçlüsü..




Dönüşte hava kararmış, biz yorulmuş.. Otele dönmeden önce Yavuz Sağver'e uğruyoruz.. Çantamızı almak için.. Kendisinden başka bir postta ayrıca bahsedeceğim..


Üzerimizi değiştirip biraz dinlendikten sonra yemek için istikamet: Vasilaki.. Yemekler muhteşem, servis çok hızlı.. Mezelere bayıldık, balık için yerimiz kalmadı diyebilirim.. Ama artık pilimiz bittiği için pek fotoğrafımız yok.. Bir de elimde sürekli telefon, her anı sizlerle paylaşmak için.. Ama bir dahakine böyle yapmayacağıma söz veriyorum kendime.. Dinlenip huzur bulacağıma sizin de görmenizi istedim ama onları biriktirip dönüşte paylaşmak daha akıllıca ;)

Ne mi giydim? Gündüz kombinimi Bozcaada Vol.2 'de yazmıştım, gece ise;




Bluz: Cherry Store
Denim Şort: LTB
Ayakkabılar: Kumla'dan almıştım ama ne mağazanın adını ne de markasını hatırlamıyorum :(
Çanta: Mango
Saat: Guess Collection

1 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

ıslık ıslık maşallah o güzel gözlerine de canım benim, kadeh fotosu süper olmuş!