e-posta

trendpinari@gmail.com

28 Aralık 2012 Cuma

En Trendy! 28.12.2012

Ne zamandır En Trendy! yapmıyoruz diyecektim de post bile yazmıyorum doğru dürüst :) Yılın son trendy vakalarını inceleyelim o zaman :)

En Trendy Alışveriş Sitesi Yaz Butik!



Mailbox'ıma düşen Yaz Butik linkine tıkladığımda harika kıyafetlerle karşılaştım! Trendler belli, kurukafalarımız, zımbalarımız, militarymiz var elimizde bolca.. Fakat ben her yerde aynı şeyleri görmekten sıkılıp bu trendlerden hiçbir parça kapmamıştım.. Nereye baksam kurukafalı kazak, military gömlek, zımbalı troklu montlar botlar çantalar.. Bir de o kadar aynı ki modeller, mide bulantılarına maruz kalıyoruz artık! Yaz butik kimindir, nedir bilmiyorum, hakkımızda kısmında da bir bilgi yok ama ben modellere bayıldım!Siz de her yerde Kızılay'ın sponsor olduğu insanlar görmekten sıkılıp farklı bir şeyler arıyorsanız hemen Yaz Butik'e! 

En Trendy Kozmetik Ürünü LaRoche-Posay BB Cream!



BB Krem muhabbeti de bu sene yılan hikayesine döndü, çok fazla tartışıldı.. Bloglarda "en iyisi şu", "hayır en iyi BB krem bu" şeklinde atışmalar yaşandı.. Bi ara kullanayım dedim, kuzenim almış bir markadan (13 TL), çok yağlı olduğunu söyledi, ben de bir türlü anlam veremiyorum; hem nemlendirici, hem fondoten, hem güneş koruyucu, hem de lekeleri yok ediyor ve cildi sağlığına kavuşturuyor, tümünü de çok ucuza yapıyor.. Canım dermatoloğum Buket Eskiçırak'la randevumu bekledim.. Mükemmel bir kadındır, bir şey zararlıysa hemen söyler, o konuda yol gösterir.. Bazı dermatologların uyguladığı fakat cilde zarar veren uygulamaları yapmaz, yaşınıza uygun değilse yapmaz, ihtiyacınız yoksa yapmaz.. Bekleme salonunda Cosmopolitan okuyordum bir de baktım LaRoche-Posay BB krem çıkarmış, hemen sordum tabi, tam onay verdi.. Zaten kozmetik markalarının cilt bakım ürünlerinden uzak durmak gerekiyor, medikal ürünler kullanmanızı tavsiye ediyorum.. Ayrıca Agop'a gitmiştim yıllar önce o da bana LaRoche-Posay vermişti.. Ayrıca Buket Hanım'a BB kremlerin gerçekten işe yarayıp yaramadığını da sordum, yarıyormuş ama tabi ki medikal olanları, 10-15 TL'liklerden pek bir şey beklemeyin yani, sadece fondoten görevi görecektir.. Su bazlı olması da hoşuma gitti doğrusu, ben diğer yağlı türleri ve jel formları kullanamıyorum çünkü..

En Trendy Arm Party Parçaları Bee Goddess'te!



2012'de "Arm Party" akımıyla bilekliğe, bileziğe doyduk.. Bir de benim gibi tılsımlara, aksesuarların şans getirdiğine inanıyorsanız; adres Bee Goddess! İnce bilekliyim ben, bilezik takamam, bu harika bileklikler favorim o yüzden.. Tabi sadece bileklik yok, bilekliklerle kombinleyebileceğiniz diğer parçalara da göz atın.. Sembollerin anlamlarını okuyun ve 2013'ün size neyi getirmesini diliyorsanız o sembolden hemen bir tane edinin.. Benim bir kolyeyle hayatım değişti, sizin neden değişmesin? 

En Trendy Çoraplar MosModa'da!



Bayıldığım ve her yurtdışı seyahatimde koleksiyonuma bir kaç parça eklediğim Wolford çorapları harika desenleriyle MosModa'da!












7 yorum:

güz dedi ki...

La roche posay ın herşeyine bayılırım eminim ki bb kremi de on numaradır.
Ben şimdilik pure beauty bb krem kullanıyorum en eski bildiğim bu daha piyasada böyle kremler yokken pure beauty vardı :)

Unknown dedi ki...

çoraba bayildim :)

bu arada nefis bir cekilisim var beklerim :)

hepsisatista.blogspot.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

@guz, aa onu ilk defa duydum, denemeli aslında ;) LaRoche da en kısa zamanda alınacak ;)

@pia mia bel kısmı bile o kadar güzel ki!

Adsız dedi ki...

Merhaba Pınar hanım,

tül çorap gerçekten çok şık gözüküyor :-)

Blogunuzu genel olarak çok beğendim bu yüzden sizinle ortaklaşa bir çalışma yapmak istiyorum. İlgilenirseniz bana lütfen eylul@indirimlr.com adresinden ulaşınız.

Sevgiler,
Eylül

Unknown dedi ki...

BB krem olayını ben de hiç anlamış değildim. Güvenilir bir uzmana sormanız iyi olmuş:) Yeni bir blogger adayı olarak bloguma da beklerim:)

http://nofashionnopassion.blogspot.com/

basak dedi ki...

canım yaz butik linki expire veriyor :( bilgin var mı ki?

trokesland.blogspot.com

..trend Pınar'ı.. dedi ki...

malesef ben de şimdi gördüm :(